Keranten zaman jahiliyah, katah ingkang nganggep bilih wulan Shofar minongko wulan sial utawi dipun sebat tasya’um. Wulan ingkang mboten nggadah kekarepan nopo-nopo dipun percados ngeliputi kejemberan hinggo nimbulaken ajrih nindakaaken perkawis tertentu.
Padahal, sejatosipun wulan Shofar mboten nyebabaken nasib awon utawi sae. Menawi wonten kedadosan ingkang awon utawi sae wonten lebetipun, meniko sampun kersanipun Gusti Allah, sanes amergi wulan Shofar piyambak.
Jamaah Sholat Jum’at Ingkang Bahagio
Saking pepertelan kasebat, kito kedah imut kaliyan dawuh Gusti Allah:
مَآ أَصَابَ مِن مُّصِيبَةٍ فِى ٱلْأَرْضِ وَلَا فِىٓ أَنفُسِكُمْ إِلَّا فِى كِتَٰبٍ مِّن قَبْلِ أَن نَّبْرَأَهَآ ۚ إِنَّ ذَٰلِكَ عَلَى ٱللَّهِ يَسِيرٌ
Artosipun: Saben musibah ingdalem bumi lan ingkang mekenani awak siro kabeh iku kecatet ingdalem kitab (lauhul Mahfud) sakdurunge ingsun ngewujudaken. Saktemene mengkunu gampang mungguhe Gusti Allah (QS Al-Hadid, 22).
Pramilo, wonten setunggale hadits ingkang dipun riwayataken Abu Dawud, Ibnu Majah, Tirmidzi kito dipun anjuraken supados ndedungo :
بِسْمِ اللَّهِ الَّذِي لَا يَضُرُّ مَعَ اسْمِهِ شَيْءٌ فِي الْأَرْضِ وَلَا فِي السَّمَاءِ وَهُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ
Artosipun: Kelawan nyebut asmane Allah, nopo-nopo ingdalem bumi lan langit ora bakal mbahayani kanti nyebut asmane Allah, Gusti Allah dzat ingkang midanget lan ngaweruhi nopo kimawon.
BACA HALAMAN BERIKUTNYA..